" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Bidadari MAKABAH "

We can chatting here





New TANTAN ....... }
Monday, August 31, 2015 | 10:44 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM..

Yeayyy !! Semua post lepas2 dah di delete .. Lupa kan intan yang lama , welcome intan yang baru ..
 Dah lama tak berblog sejak masuk study ni .. Hukk hukk , sekarang dah jadi Jururawat pelatih dan In sya Allah " NURSE TO BE " ... Ni lah impian waktu form5 , nk sangat jadi nurse ..


Banyak cabaran dan dugaan sebenarnyaa .. Kawan baru , tempat baru , pengajar baru dan semua baru .... Tapi anggap apa yang datang sebagai tanda kasih Allah kepada hamba nyaa ..
 Yess!! walaupon, kadang2 tu ada jatuh tersungkur .. Tapi kuat untuk masa depan , demi mak abah tercinta ..


Seronok je jadi nurse ni sebenarnya .. Bak kata adik mak " kerja seorang jururawat adalah sangat mulia " .. Yess !! Andai ini juga jalan untuk aku mencari cinta ilahi, aku ikhlas berada dalam bidang ni .. Sebab siapa sangka dulunya aku nak sangat berada dalam bidang psikologi dan nak menjalankan dakwah tetapi berada dalam bidang yang lain .. Tapi dalam bidang ni boleh ape berdakwah .. Hah !! cara nyaa .. Nanti dulu post yang lain ehh ..


Alhamdulillah , sepanjang berada di kolej banyak aku dapat .. Dapat sahabat yang boleh membimbing aku , ramai je yang bertudung labuh , itu yang buat aku lagi kuat untuk berada dalam bidang ni ...  Harap aku terus istiqomah menjadi seorang muslimah dan seorang bidadari mak abah yang boleh membawa mereka ke syurga .. AAMIN :)


 

Masa sem1 . muka budak baru ..


Now , alhamdulillah dah semester 2  ... Semoga hati terus kuat untuk melangkah ke hadapan .. Terus istiqamah dalam penghijrahan ni .. Semoga Allah hadirkan insan-insan yang dapat membawa aku ke jalan Allah .. Amiin ..

Kita jumpa post yang akan datang ..

sisQowiyy :)